miércoles, 22 de febrero de 2012

Crònica 1a edició Campdevànol 15km

Cursa gèlida la que es va celebrar el diumenge 19 a Campdevànol. Tot i així, els -3º que marcava el termòmetre del cotxe no van impedir donar el tret de sortida a la primera edició d'aquesta cursa de 15'5km tots per muntanya on van participar un total de 115 corredors de totes les edats. La cursa va sortir puntual i ràpidament es va formar el primer grup de corredors més forts i experimentats que suposadament lluitarien per les primeres places. Jo em vaig mantenir a redere a un ritme constant i sense afluixar juntament amb un grup de cinc o sis corredors que m'ajudaven a no despenjar-me i aguantar les fortes pujades que hi havien als primers kilòmetres de cursa. Del kilòmetre 1 fins el 7 va ser tot  pujada, corriols i més corriols que et feien passar per uns paratges fàntastics i inolvidables fins arribar a la ermita de Sant Pere d'Auria, situada en un prat tot gebrat i gelat on encara es podian observar restes de clapes de neu que es conservaven als llocs més obacs. A partir d'aquí, el paissatge va canviar, dels corriols als prats i camps gebrats. Aquí va ser on vaig quedar-me sol com un mussol i vaig anar tirant com podia. Les pujades no eren massa fortes però les baixades eren molt perilloses i tècniques, tant perilloses que en una d'aquestes vaig anar avall. Per sort ja faltava molt poc per arribar a meta. Em feia mal a tot arreu i la mà esquerre em sortia sang sense parar. Nomès volia arribar a meta aviat. Ja no em notava les cames, estava tant cansat que no va ser fins a l'hospital de Campdevànol que em vaig donar compte que m'havia fet un fort trau a la mà esquerre i em van haver de posar sis punts.
Per la meva opinió va ser una de les millors curses que he corregut mai ja sigui per el paissatge i l'entorn on es corra com les sensacions que n'extreus després d'haver finalitzat en una bona posició. Al final 37è de 115 i l'any que bé intentaré repetir i intentar no caure'm! Ara a descansar i a oblidar-se un temps de les curses. La trompada que m'he fet, m'ha fet descartar la cursa del pic de l'àliga que tenia lloc a Canyelles. Així doncs, la propera serà la Cursa del Margalló que es celebrarà a Olivella el 18 de Març! Com no també per muntanya. Fins aviat!!!

1 comentario:

  1. Es dura aquesta cursa; hi participar en tres ocasions y el recorregut es força exigent; molta sort;

    ResponderEliminar