domingo, 2 de octubre de 2011

Nova cursa en Cartera!

Ja hi tornem a ser. Després de recuperar-me d'un refredat ja torno a entrenar i més que mai. Fa  quasi un mes que no competeixo després d'aquella sorprenent victòria a Cubelles on les sensacions no van ser gens bones i ja n'és hora.
Per fi el proper cap de setmana ja tornaré a lluir un nou dorsal, tornaré a tenir aquell esperit competitiu que m'ha caracteritzat sempre i tornaré a sentir aquell benestar inexplicable. Aquest cop m'aniré fins a Badalona a disputar una cursa de 10km que enguany arriba a la 3ra edició i de la qual té un caràcter més solidari que competitiu ja que se celebra en reconeixement de la lluita dia a dia contra una malaltia força coneguda arreu, la sida. Aquet cop com no podia faltar tinc un nou objectiu al cap. Intentaré quedar dels 30 primers d'uns 200 participants aprox. i pujar el més alt del podi a la meva categoria, si més no pujar-hi, ja que aquest cop la meva categoria és molt extensa ( 13 - 25 anys ) fent així  que continui en  ratxa. Però això sí, per sobre de tot, anar a disfrutar d'aquesta cursa nova per mi i col.laborar fent que les persones que peteixen aqueta malaltia en surtin beneficiades. A més a més  aquesta cursa preveu un gran sorteig i moltes sorpreses més. Una cursa més per disfrutar i donar-li gas. Salut i km!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario