domingo, 23 de octubre de 2011

Èxit de participació cursa Vilanova 2011!!!

Cursa amb gran participació. Un total de 3060 corredors  han  pres part de la 33na edició de la cursa popular de Vilanova en la qual ha estat molt ràpida un cop més fent que no es poguès afluixar el ritme ni un moment. Al final el temps s'ha aguantat i s'ha pogut fer el tret de sortida. Després de varies empentes i caigudes a la linia de sortida, m'he pogut col·locar en un molt bon lloc i he anat tirant amb un grupet a un ritme de 4m/km. Quan em pensava que ho portava tot controlat, el km 4 m'ha agafat una rampa a l'abdomen que m'ha fet reduir la velocitat fent que m'avensesin una certa quantitat de corredors. En veure que el dolor no s'em pasava nomès em quedava una alternativa a part d'abandonar ( això mai) sinò apretar fort i tirar endevant tot tornant a pujar el ritme que portava i aguantar fins al final. Al final he arribat a meta en una bona 81na posició amb un crono de 27m 49s, 1min 15s més ràpid que l'any passat i 11 posicions per davant de l'edició anterior. Cal felicitar al corredor Juan Manuel Garcia, guanyador d'aquesta edició. Enhorabona crak!

No hay comentarios:

Publicar un comentario