sábado, 2 de julio de 2011

Open Tennis Taula

Torneig molt ben organitzat i amb força nivell ja que en teoria cap jugador estava federat i molts d'ells tenien  molt bones qualitats. M'ha tocat un grup força bo en el qual erem 4 persones dels quals els dos primers es classificaven per jugar a quarts de final i els altres dos jugarien al premi de consolació posteriorment. Al final jo he estat el cuer del grup tot i haver plantat cara en tot moment. Més tard he jugat el premi de consolació i he guanyat a quars de final forçant un tercer set per un ajustat 8-11, 11-9, 11-6. A semifinals ja m'han eliminat, m'ha tocat jugar contra un jugador del club tennis taula reus al qual el resultat a sigut 11-4 i 11-3 tot i haver fet uns magnífics punts. Aquest primer torneig m'ha servit d'experiència, això si, l'any que bé repetiré. Algu s'apunta?¿

No hay comentarios:

Publicar un comentario